Hírek, tanácsok családoknak

Minden, ami érdekelheti a magyar családokat. Gyermeknevelés, megélhetés, utazás, sport, tanulás, oktatás, mindenféle.

Friss topikok

A berceli gyerekek esetéhez

2010.12.06. 10:40 - Balintpeter

Címkék: család gyerek szülők balesetveszély

Mivel nem voltam ott a gázolásnál, nem láttam semmit, sőt, nem vagyok rendőr- nem szándékozom megfellebbezhetelen ítéletet mondani. De azért egy rövid észrevételt tennék.

Hogy engedhették meg a szülők- és sajnálom őket, tényleg- hogy engedhették, hogy a gyerekek olyan helyen szánkózzanak, ahol az autó elé csúszhatnak? Én biztos nem engedtem volna, hogy a srácok ott szánkózzanak, az ilyen helyek a legbalesetveszélysebbek.

Ennek ellenére részvétemet szeretném nyilvánítani a szülőknek, az egéész családnak. Sajnálom, hogy ekkora tragédiát kénytelen elszenvedni,
Mindenkinek azt kívánom: soha ne történjen meg vele ilyesmi!

A bejegyzés trackback címe:

https://csaladok.blog.hu/api/trackback/id/tr252496569

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása